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検索キーワード:(著者名に左の語を含む: #Zaltman Gerald)
該当件数:6件
Marketing : contributions from the behavioral sciences
{New York} : Harcourt Brace & World , {1965}. - (The Harbrace series in business and economics)
図書
How customers think : essential insights into the mind of the market / Gerald Zaltman
Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2003
Consumer behavior : basic findings and management implications / Gerald Zaltman, Melanie Wallendorf.
2nd ed.. - New York : Wiley , c1983.. - (The Wiley series in marketing)
行動科学とマーケティング / ザルトマン 著 ; 広瀬芳弘,来住元朗 訳
東京 : 好学社 , 1971
心脳マーケティング : 顧客の無意識を解き明かす / ジェラルド・ザルトマン著 ; 藤川佳則, 阿久津聡訳
東京 : ダイヤモンド社 , 2005.2. - (Harvard business school press)
ハーバードで教えるマーケティング戦略 : 市場情報の有効活用 / ビンセント P.バラッバ, ジェラルド・ザルトマン著 ; 小林住彦, 林真理訳
東京 : 日本生産性本部 , 1992.3