<図書>
How to plan and execute the marketing campaign : strategies for research, budget, copy, media, merchandising, and market testing, plus an actual marketing campaign document and 42 classic case histories in modern marketing / by Craig S. Rice
出版者 | Chicago : Dartnell |
---|---|
出版年 | [1966] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 178 p. ; 29 cm |
著者標目 | Rice, Craig S. |
件 名 | Marketing Test marketing |
一般注記 | ***遡及データをもとにした流用入力である |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
675.2//R33 |
|
|
|
|
|
|
2005039213 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)