<図書>
Food from farmer to consumer / U.S. National Commission on Food Marketing.
(Getting and spending)
出版者 | New York : Arno Press |
---|---|
出版年 | 1976 |
大きさ | v, 189 p. : graphs ; 24 cm. |
著者標目 | United States. National Commission on Food Marketing |
件 名 | Food industry and trade -- United States
全ての件名で検索
Food prices -- United States 全ての件名で検索 Farm income -- United States 全ての件名で検索 Consumers -- United States 全ての件名で検索 |
一般注記 | Reprint of the 1966 ed. published by the U.S. Govt. Print. Off., Washington. \ Includes bibliographical references. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫M4F 図書 | 図書 |
|
588.09//U75 |
|
0405080522 |
|
|
|
2002007866 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
分 類 | DC:338.4766400973 |
書誌ID | 1000027144 |
ISBN | 0405080522 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)