このページのリンク

<図書>
Applications of the sciences in marketing management / Edited by Frank M. Bass, Charles W. King {and} Edgar A. Pessemier.

出版者 New York : Wiley
出版年 {1968}
大きさ xiv, 456 p. illus. 24 cm.
著者標目 Bass, Frank Myron, 1926-
King, Charles W.
Pessemier, Edgar A., 1922-
Krannert Graduate School of Industrial Administration
件 名 Marketing -- Management -- Mathematical models  全ての件名で検索
Consumer behavior -- Mathematical models  全ての件名で検索
一般注記 ""{Papers} presented ... at a symposium held at the Herman C, Krannert Graduate School of Industrial Administration, Purdue University, in July 1966."" \ Includes bibliographies.

所蔵情報を非表示

書庫2F 図書 図書
675.2//B26




2005018673

書誌詳細を非表示

データ種別 図書
分 類 DC:658.8
書誌ID 1000029283
NCID BA03802873

 類似資料