<図書>
Input, output, and marketing : proceedings of the 1977 London conference and the 1979 Toledo Ohio workshop / edited by S.J. Gielnik and W.F. Gossling ; with contributions from Y.K. Adamson ... {et al.}.
(No. 4 of the I.-O.P.C. conference series)
出版者 | London : Input-Output Publishing Company |
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出版者 | {Fairfield, N.J.} : Distributed in the U.S.A. & Canada by Augustus M. Kelley |
出版年 | 1980 |
出版年 | 1980 |
大きさ | xxx, 353 p. : ill. ; 23 cm. |
著者標目 | Gielnik, S. J. Gossling, W. F. Adamson, Y. K. |
件 名 | Marketing -- Congresses
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Input-output analysis -- Congresses 全ての件名で検索 |
一般注記 | ""Selected bibliography on the applications of input-output analysis in industrial marketing and forecasting by P.J.M. Stoney & S. Davies"": p. 302-325. \ Includes indexes. |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675//I57 |
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0904870146 |
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0082797447 |
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