<図書>
Teacher cognition in language teaching : beliefs, decision-making, and classroom practice / Devon Woods
(The Cambridge applied linguistics series / series editors, Michael H. Long and Jack C. Richards)
出版者 | Cambridge [England] ; New York : Cambridge University Press |
---|---|
出版年 | 1996 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 316 p. ; 24 cm |
著者標目 | *Woods, Devon |
件 名 | LCSH:Language and languages -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Language teachers -- Psychology 全ての件名で検索 LCSH:Curriculum planning |
一般注記 | Includes bibliographical references ( p. 300-310) and author and subject indexes ( p. 311-316) |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 | : pb | 807//W86 |
|
0521497884 |
|
|
|
9200514366 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:4回
※2017年9月4日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)