<電子ブック>
Marketing management : a cultural perspective / edited by Lisa Peñaloza
出版者 | Abingdon : Routledge |
---|---|
出版年 | 2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 1 online resource (xxxviii : ill |
著者標目 | Peñaloza Toulouse Visconti |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management -- Cross-cultural studies
全ての件名で検索
LCSH:Export marketing -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 LCSH:Marketing -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Distribution FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General FREE:Electronic books FREE:Electronic books FREE:Cross-cultural studies FREE:Export marketing FREE:Marketing FREE:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index "Culture pervades consumption and marketing in ways that many marketing managers fail to appreciate. This book provides a comprehensive introduction to marketing management through an interpretive cultural lens. In bringing culture to the fore |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
電子ブック | 配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
電子ブック | オンライン | 電子ブック | electronic bk. |
|
EBSCO ebook | 9781136597725 |
|
電子リソース |
|
EB00010784 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:13回
※2017年9月4日以降