<図書>
Current insights and future trends / Martin Eisend, Tobias Langner, Shintaro Okazaki (eds.)
(Research ; . Advances in advertising research ; v. 3)
出版者 | Wiesbaden : Springer Gabler |
---|---|
出版年 | c2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 432 p. : ill. ; 22 cm |
著者標目 | Eisend, Martin Langner, Tobias Okazaki, Shintaro |
一般注記 | Revised and extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) held in Berlin, Germany, in June 2011 "European Advertising Academy" -- Cover Includes bibliographical references |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
674//A16//3 |
|
|
9783834946492 |
|
|
|
5201948563 |
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)