このページのリンク

<図書>
Current insights and future trends / Martin Eisend, Tobias Langner, Shintaro Okazaki (eds.)
(Research ; . Advances in advertising research ; v. 3)

出版者 Wiesbaden : Springer Gabler
出版年 c2012
本文言語 英語
大きさ xii, 432 p. : ill. ; 22 cm
著者標目 Eisend, Martin
Langner, Tobias
Okazaki, Shintaro
一般注記 Revised and extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) held in Berlin, Germany, in June 2011
"European Advertising Academy" -- Cover
Includes bibliographical references
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

書庫2F 図書 図書
674//A16//3
9783834946492


5201948563

書誌詳細を非表示

データ種別 図書
分 類 DC23:650
SG:650
書誌ID 2000132384
ISBN 9783834946492
NCID BB29641245

 類似資料