<図書>
Social implications and challenges of e-business / Feng Li
(Premier reference source)
出版者 | Hershey, Pa. : Information Science Reference |
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出版年 | c2007 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 218 p. : ill. ; 29 cm |
著者標目 | Li, Feng, 1965- |
件 名 | LCSH:Electronic commerce -- Social aspects
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LCSH:Electronic data interchange -- Social aspects. 全ての件名で検索 LCSH:Information society -- Economic aspects 全ての件名で検索 |
一般注記 | Includes bibliographical references and index Summary: "This book explores the social implications and challenges of E-Business and E-Commerce regarding social inclusion and exclusion, the social shaping of e-business technologies, the changing nature and patterns of work and social activities, and online identity, security, risks, trust and privacy. It also explores the applications of E-Business technologies and principles in non-business activities and the challenges involved"--Provided by publisher |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 | : hardcover | 670//L61 |
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9781599041056 |
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5200770842 |
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