<図書>
Changing marketing systems : consumer, corporate and government interfaces, 1967 Winter Conference / {Ed. by Reed Moyer}
(World Scholar reprint ; vol. 19)
出版者 | Osaka : World Scholar Co. |
---|---|
出版年 | 1981 |
大きさ | 416 p ; 23 cm. |
著者標目 | American Marketing Association Moyer, Reed |
一般注記 | Reprint of the 1968 ed. published by American Marketing Association, Chicago. |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
675//A44 |
|
|
|
|
|
0081131645 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
書誌ID | 1000150018 |
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)