<図書>
Marketing research : intelligence and management / {by} Jerry E. Drake {and} Frank I. Millar. With chapters on behavioral science by A. Q. Sartain.
(International's series in marketing)
出版者 | Scranton : International Textbook Co. |
---|---|
出版年 | {1969} |
大きさ | xvi, 631 p. illus. 24 cm. |
著者標目 | Drake, Jerry E., 1907- Millar, Frank I. |
件 名 | Marketing research |
一般注記 | Bibliographical footnotes. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
675.2//D91 |
|
0700222278 |
|
|
|
2005055394 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2017年9月4日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)