<図書>
Repetitive advertising in newspapers; a study of two new products / With the assistance of Carl P. Slenk.
出版者 | Boston : Harvard University, Division of Research, Graduate School of Business Administration |
---|---|
出版年 | 1964 |
大きさ | xxii, 357 p. illus. 22 cm. |
著者標目 | Stewart, John B. |
件 名 | Advertising, Newspaper |
一般注記 | Bibliography: p. {347}-349. |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
674.6//St5 |
|
|
|
|
|
2002007285 | ||
書庫2F 図書 | 図書 |
|
674//St5 |
|
|
|
|
|
2005056863 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
書誌ID | 1000027098 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2017年9月4日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)