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<図書>
Strategic communications for nonprofit organizations : seven steps to creating a successful plan / Janel M. Radtke
(Nonprofit law, finance, and management series)

出版者 New York : Wiley
出版年 c1998
本文言語 英語
大きさ xv, 234 p. ; 26 cm + 1 floppy disk
著者標目 *Radtke, Janel M.
件 名 LCSH:Nonprofit organizations -- Marketing -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Advocacy advertising -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Institutional advertising -- Planning  全ての件名で検索
LCSH:Nonprofit organizations -- Management  全ての件名で検索
一般注記 Includes bibliographical references and index
A floppy disk in pocket (3.5 inch)
"Wiley nonprofit series" -- Cover
目次/あらすじ

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1F AV資料 フロッピーディスク フロッピーディスク 335.89//R11



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4200709297
書庫2F 図書 図書
335.89//R11

0471174645


5200759437

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データ種別 図書
分 類 LCC:HF5415
DC21:658.8/02
DC21:658.0480684
NDC9:335.89
書誌ID 2000026441
ISBN 0471174645
NCID BA36601152

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