このページのリンク

<図書>
Marketing in Japan : the revised edition of Japan's market and foreign business / Robert J. Ballon, editor

Rev. ed
出版者 Tokyo : Sophia University : Kodansha International
出版年 1973
本文言語 英語
大きさ xvi, 200 p. ; 24 cm
著者標目 *Ballon, Robert J., 1919-
件 名 LCSH:Marketing -- Japan -- Addresses, essays, lectures  全ての件名で検索
LCSH:Consumers -- Japan -- Addresses, essays, lectures  全ての件名で検索
一般注記 Rev. ed. of Japan's market and foreign business published in 1971
Includes bibliographical references and index
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

書庫2F 図書 図書
675//B16
0870112007


0080121399

書誌詳細を非表示

データ種別 図書
別書名 異なりアクセスタイトル:Japan's market and foreign business
分 類 LCC:HF5415.12.J3
DC:658.8/00952
書誌ID 2000021985
ISBN 0870112007
NCID BA01411795

 類似資料