<図書>
The new rules of marketing & PR : how to use content marketing, podcasting, social media, AI, live video, and newsjacking to reach buyers directly / David Meerman Scott
版 | 8th ed |
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出版者 | Hoboken, N.J. : Wiley |
出版年 | c2022 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 462 p. : ill., port. ; 23 cm |
著者標目 | *Scott, David Meerman |
件 名 | LCSH:Internet marketing LCSH:Internet in public relations |
一般注記 | "Completely revised & updated" Includes index |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 | : pbk | 675//Sc9 |
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9781119854289 |
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5202247475 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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分 類 | LCC:HF5415.1265 DC23:658.8/72 |
書誌ID | 2000148881 |
ISBN | 9781119854289 |
NCID | BC18644974 |
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