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<図書>
The creative priority : putting innovation to work in your business / Jerry Hirshberg

出版者 New York, NY : HarperBusiness
出版年 1999, c1998
本文言語 英語
大きさ xxii, 262 p. : ill. ; 24 cm
著者標目 *Hirshberg, Jerry, 1939-
件 名 LCSH:Product management
LCSH:Marketing -- Management  全ての件名で検索
LCSH:Creative ability in business
LCSH:Automobile industry and trade
一般注記 Includes bibliographical references (p. 249-255) and index
First paperback edition
First edition published in 1998 under the title: The creative priority : driving innovative business in the real world
目次/あらすじ

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書庫2F 図書 図書
336.6//H75
0887309607


7200201139

書誌詳細を非表示

データ種別 図書
分 類 LCC:HF5415.15
DC21:658.5
書誌ID 1000208525
ISBN 0887309607
NCID BA50644596

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