<図書>
Advertising conditions and regulations in various countries
版 | 2d ed. |
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出版者 | Basel : Verlag fur Recht und Gesellschaft |
出版年 | 1964 |
大きさ | 1 v. (loose-leaf) ; 23 cm. |
著者標目 | International Chamber of Commerce. International Commission on Advertising |
件 名 | Advertising Advertising laws |
一般注記 | English and French ; added t.p. in French. \ Includes bibliographies. |
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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674.2//I57 |
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2005049852 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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別書名 | その他のタイトル:International Chamber of Commerce. Documents |
書誌ID | 1000031488 |
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