<図書>
Marketing nonprofit programs and services : proven and practical strategies to get more customers, members, and donors / Douglas B. Herron
(Jossey-Bass nonprofit sector series)
版 | 1st ed |
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出版者 | San Francisco : Jossey-Bass |
出版年 | c1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xviii, 282 p. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | *Herron, Douglas B., 1937- |
件 名 | LCSH:Nonprofit organizations -- Marketing 全ての件名で検索 |
一般注記 | Bibliography: p. 269-273 Includes index |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675//H53 |
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0787903264 |
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5200759460 |
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