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<図書>
Consumption, production, and entrepreneurship in the time of coronavirus : a business perspective of the pandemic / Elena Gallitto, Marta Massi, Paul Harrison, editors

出版者 Cham : Palgrave Macmillan
出版年 c2022
本文言語 英語
大きさ xix, 208 p. : ill. ; 22 cm
著者標目 Gallitto, Elena
Massi, Marta, 1980-
Harrison, Paul
件 名 LCSH:COVID-19 Pandemic, 2020- -- Economic aspects  全ての件名で検索
LCSH:Shopping -- Social aspects  全ての件名で検索
LCSH:Teleshopping -- History -- 21st century  全ての件名で検索
LCSH:Organizational change -- History -- 21st century  全ての件名で検索
LCSH:Consumer behavior -- History -- 21st century  全ての件名で検索
一般注記 Includes bibliographical references and index
目次/あらすじ

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書庫2F 図書 図書
332//G17
9783030931681


5202248977

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データ種別 図書
分 類 DC23:381.09052
書誌ID 2000148902
ISBN 9783030931681
NCID BC16524337

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