<図書>
Semiotics, marketing, and communication : beneath the signs, the strategies / Jean-Marie Floch ; with a foreword by John F. Sherry ; translated by Robin Orr Bodkin
出版者 | New York : Palgrave |
---|---|
出版年 | 2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 225 p. ; 23 cm |
著者標目 | Floch, Jean-Marie, 1947- Bodkin, Robin Orr |
件 名 | Communication in marketing -- France
全ての件名で検索
Semiotics -- France 全ての件名で検索 |
一般注記 | ""Chapters 1 to 5, by Jean-Marie Floch, originally published in Sémiotique, marketing et communication (1990)... chapter 6 reprinted from International Journal of research in marketing 4 (1988)... chapter 7, by Jean-Marie Floch, published in translation in Visual Identities (2000)...""--T.p. verso Includes bibliographical references (p. 216-220) and index |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2F 図書 | 図書 |
|
675//F34 |
|
033376014X |
|
|
|
7200201286 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
分 類 | LCC:HF5415.123 DC:658.8/02 |
書誌ID | 1000208338 |
ISBN | 033376014X |
NCID | BA5458884X |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:5回
※2017年9月4日以降
全貸出数:1回
(3か月以内の貸出:0回)