<図書>
Problems in marketing / {compiled by} E. Raymond Corey, Christopher H. Lovelock, Scott Ward.
(McGraw-Hill series in marketing)
版 | 6th ed. |
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出版者 | New York : McGraw-Hill |
出版年 | c1981. |
大きさ | xviii, 810 p. : ill. ; 24 cm. |
著者標目 | Corey, E. Raymond Lovelock, Christopher H. Ward, Scott, 1942- Harvard University. Graduate School of Business Administration |
件 名 | Marketing -- Case studies
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一般注記 | ""Case materials of the Harvard Graduate School of Business Administration."" |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675.2//P94 |
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0070131414 |
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0082796890 |
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