<E-Book>
ショウヒシャ リカイ ニ モトズク マーケティング : カンカク マーケティング ト ショウヒシャ ジョウホウ ショウカ モデル
消費者理解に基づくマーケティング : 感覚マーケティングと消費者情報消化モデル / 須永努著
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 2018.11 |
Language | Japanese |
Size | 1 オンラインリソース : 挿図 |
Booklet | 消費者理解に基づくマーケティング : 感覚マーケティングと消費者情報消化モデル / 須永努著 |
Authors | 須永, 努 <スナガ, ツトム> |
Subjects | BSH:消費者 BSH:マーケティング |
Notes | 参考文献一覧: p185-205 |
TOC
Hide book details.
E-Book | Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
E-Book | オンライン | 電子ブック | : electronic bk | Maruzen eBook Library |
|
|
電子リソース |
|
EB00149629 |
Hide details.
Material Type | E-Book |
---|---|
Other titles | colophon title:Consumer based marketing : sensory marketing and consumer psychology |
Classification | NDC9:675 |
ID | 4000122995 |