このページのリンク

<電子ブック>
Marketing management : a cultural perspective / edited by Lisa Peñaloza

出版者 Abingdon : Routledge
出版年 2012
本文言語 英語
大きさ 1 online resource (xxxviii : ill
著者標目 Peñaloza
Toulouse
Visconti
件 名 LCSH:Marketing -- Management -- Cross-cultural studies  全ての件名で検索
LCSH:Export marketing -- Cross-cultural studies  全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Cross-cultural studies  全ての件名で検索
FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Distribution
FREE:BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
FREE:Electronic books
FREE:Electronic books
FREE:Cross-cultural studies
FREE:Export marketing
FREE:Marketing
FREE:Marketing -- Management  全ての件名で検索
一般注記 Includes bibliographical references and index
"Culture pervades consumption and marketing in ways that many marketing managers fail to appreciate. This book provides a comprehensive introduction to marketing management through an interpretive cultural lens. In bringing culture to the fore
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

電子ブック オンライン 電子ブック electronic bk.
EBSCO ebook 9781136597725
電子リソース
EB00010784

書誌詳細を非表示

データ種別 電子ブック
分 類 DC23:658.8
書誌ID 4000027767
ISBN 9781136597725

 類似資料