<Books>
バショ ノ ブランドロン : プレイス・ブランディング ノ プロセス ト ジッセン シュホウ
場所のブランド論 : プレイス・ブランディングのプロセスと実践手法 / 若林宏保 [ほか] 著
Publisher | [東京] : 中央経済社 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済グループパブリッシング (発売) |
Year | 2023.4 |
Language | Japanese |
Size | vi, viii, 189p : 挿図, 地図 ; 21cm |
Authors | 若林, 宏保 <ワカバヤシ, ヒロヤス> 徳山, 美津恵 <トクヤマ, ミツエ> 長尾, 雅信 <ナガオ, マサノブ> 宮崎, 暢 <ミヤザキ, ノブ> 佐藤, 真木 <サトウ, マキ> |
Subjects | BSH:地域開発 BSH:ブランディング NDLSH:地域ブランド |
Notes | その他の著者 : 徳山美津恵, 長尾雅信, 宮崎暢, 佐藤真木 引用文献: p183-186 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
601.1//W17 |
|
9784502456213 |
|
|
|
5202336736 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:1times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)