<図書>
Consumption, production, and entrepreneurship in the time of coronavirus : a business perspective of the pandemic / Elena Gallitto, Marta Massi, Paul Harrison, editors
出版者 | Cham : Palgrave Macmillan |
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出版年 | c2022 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 208 p. : ill. ; 22 cm |
著者標目 | Gallitto, Elena Massi, Marta, 1980- Harrison, Paul |
件 名 | LCSH:COVID-19 Pandemic, 2020- -- Economic aspects
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
目次/あらすじ
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配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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332//G17 |
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9783030931681 |
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5202248977 |
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