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ヒャッカテン ノ コミュニケーション センリャク : ショウヒシャ キテン ニヨル「ヒャッカテン ラシサ」ノ タンキュウ
百貨店のコミュニケーション戦略 : 消費者基点による「百貨店らしさ」の探究 / 圓丸哲麻著
Publisher | 東京 : 千倉書房 |
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Year | 2022.11 |
Language | Japanese |
Size | vi, 254p ; 22cm |
Authors | 圓丸, 哲麻 <エンマル, テツマ> |
Subjects | BSH:百貨店 |
Notes | 文献あり |
TOC
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Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
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3F 図書 | 図書 |
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673.83//E62 |
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9784805112700 |
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5202242835 |
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Material Type | Books |
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Other titles | title page title:Department store communication strategies : exploring "the characteristics of department stores" from consumers' perspectives variant access title:百貨店のコミュニケーション戦略 : 消費者基点による百貨店らしさの探究 |
Classification | NDC9:673.83 NDC10:673.83 |
ID | 2000148591 |
ISBN | 9784805112700 |
NCID | BC18727630 |
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