Link on this page

<Books>
コトラー ノ H2H マーケティング :「ニンゲン チュウシン マーケティング」ノ リロン ト ジッセン
コトラーのH2Hマーケティング : 「人間中心マーケティング」の理論と実践 / フィリップ・コトラー, ヴァルデマール・ファルチ, ウーヴェ・シュポンホルツ著 ; 石丸由紀, 大坂裕子訳

Publisher 東京 : KADOKAWA
Year 2021.9
Language Japanese
Size 435p : 挿図 ; 20cm
Authors Kotler, Philip, 1931-
Pfoertsch, Waldemar
Sponholz, Uwe, 1964-
石丸, 由紀 <イシマル, ユキ>
大坂, 裕子 <オオサカ, ヒロコ>
鳥山, 正博 <トリヤマ, マサヒロ>
Subjects BSH:マーケティング
NDLSH:マーケティング
Notes 監訳・解説: 鳥山正博
参考: p427-435
TOC

Hide book details.

3F 図書 図書
675//Ko93
9784046053060


5202243200

Hide details.

Material Type Books
Other titles original title:H2H Marketing : the genesis of human-to-human marketing
variant access title:人間中心マーケティングの理論と実践
Classification NDC8:675
NDC9:675
NDC10:675
NDLC:DH411
ID 2000148555
ISBN 9784046053060
NCID BC1002210X

 Similar Items