<Books>
スポーツ マーケティング ロン
スポーツマーケティング論 / 相原正道 [ほか] 著
(Sports perspective series ; 1)
Publisher | 京都 : 晃洋書房 |
---|---|
Year | 2018.8 |
Language | Japanese |
Size | ix, 115p : 挿図 ; 21cm |
Authors | 相原, 正道 <アイハラ, マサミチ> 林, 恒宏(1973-) <ハヤシ, ツネヒロ> 半田, 裕(1956-) <ハンダ, ヒロシ> 祐末, ひとみ(1982-) <スケスエ, ヒトミ> |
Subjects | NDLSH:スポーツマネジメント NDLSH:マーケティング BSH:スポーツ産業 |
Contents | バイエルン・ミュンヘンの経営戦略に関する一考察 : ウリ・ヘーネスマネージャー就任時 (1979年) 以降の時系列分析 / 相原正道著 スポーツマーケティング論 / 林恒宏著 スポーツマーケティング進化論 / 半田裕著 地域マーケティング論 / 祐末ひとみ著 |
Notes | その他の著者: 林恒宏, 半田裕, 祐末ひとみ ブック・ジャケットに"Marketing"とあり 参考文献: 各章末 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F 図書 | 図書 |
|
780//Sp6//1 |
|
|
9784771030695 |
|
|
|
5202248626 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)