<Books>
スポーツ マーケティング ニュウモン
スポーツマーケティング入門 / 相原正道 [ほか] 著
(Sports perspective series ; 6)
Publisher | 京都 : 晃洋書房 |
---|---|
Year | 2019.10 |
Language | Japanese |
Size | vii, 134p : 挿図 ; 21cm |
Authors | 相原, 正道 <アイハラ, マサミチ> 工藤, 康宏(1968-) <クドウ, ヤスヒロ> 大野, 宏之(1964-) <オオノ, ヒロユキ> 前田, 和範(1985-) <マエダ, カズノリ> 岩浅, 巧 <イワアサ, タクミ> |
Subjects | BSH:スポーツ産業 BSH:マーケティング |
Notes | その他の著者: 工藤康宏, 大野宏之, 前田和範, 岩浅巧 参考文献: 各章末 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2F 図書 | 図書 |
|
780//Sp6//6 |
|
9784771032507 |
|
|
|
5202248579 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:1times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)