<Books>
ゲンダイ コウコク ゼンショ : デジタル ジダイ エノ リロン ト ジッセン
現代広告全書 : デジタル時代への理論と実践 = Contemporary issues in advertising : principles and practice / 田中洋, 岸志津江, 嶋村和恵編 ; 丸岡吉人 [ほか著]
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 2021.12 |
Language | Japanese |
Size | xii, 270p : 挿図 ; 22cm |
Authors | 田中, 洋(1951-) <タナカ, ヒロシ> 岸, 志津江 <キシ, シズエ> 嶋村, 和恵(1955-) <シマムラ, カズエ> 丸岡, 吉人(1958-) <マルオカ, ヨシト> 大岩, 直人(1961-) <オオイワ, ナオト> 佐藤, 達郎(1959-) <サトウ, タツロウ> 石崎, 徹(1968-) <イシザキ, トオル> 広瀬, 盛一(1972-) <ヒロセ, モリカズ> 河島, 伸子 <カワシマ, ノブコ> 竹内, 淑恵 <タケウチ, トシエ> 荻原, 猛 <オギワラ, タケシ> 北川, 共史 <キタガワ, トモフミ> 浅見, 剛 <アサミ, ゴウ> |
Subjects | BSH:広告 NDLSH:広告 |
Contents | 広告効果の理論 / 岸志津江著 デジタル広告の効果 / 岸志津江著 広告効果の経験的一般化 / 田中洋著 メディアの近未来を予測する / 田中洋著 広告と社会倫理 / 嶋村和恵著 マーケティング・コミュニケーションの新手法群 / 丸岡吉人著 デジタル広告の歴史 / 大岩直人著 世界の広告クリエイティブ / 佐藤達郎著 日本広告学会における研究動向 / 石崎徹著 デジタル広告研究の展開 / 広瀬盛一著 広告会社の歴史的変容 / 河島伸子著 SNSのブランドページを研究する / 竹内淑恵著 中小・ベンチャー企業におけるデジタル・マーケティング戦略 / 荻原猛, 北川共史, 浅見剛著 |
Notes | その他の著者: 大岩直人, 佐藤達郎, 石崎徹, 広瀬盛一, 河島伸子, 竹内淑恵, 荻原猛, 北川共史, 浅見剛 文献あり 索引あり |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
674//Ta84 |
|
9784641165885 |
|
|
|
5202140514 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:11times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:4times
(Lending within 3 months:0times)