Link on this page

<Books>
コウコク コミュニケーション ノ ホンシツ トワ ナニカ : コウコク シャカイガク ノ ココロミ
広告コミュニケーションの本質とは何か : 「広告社会学」の試み / 安藤真澄著

Publisher 京都 : ミネルヴァ書房
Year 2021.5
Language Japanese
Size xii, 426p ; 22cm
Authors 安藤, 真澄 <アンドウ, マスミ>
Subjects BSH:広告
NDLSH:広告
Notes 引用・参考文献: p395-411
TOC

Hide book details.

3F 図書 図書
674.1//A47
9784623090716


5202120064

Hide details.

Material Type Books
Other titles title page title:The sociological exploration of the essence of advertising communication
variant access title:広告コミュニケーションの本質とは何か : 広告社会学の試み
Classification NDC9:674.1
NDC10:674.1
NDLC:DH428
NDC10:674
ID 2000139907
ISBN 9784623090716
NCID BC07253975

 Similar Items