<Books>
ブランド センリャクロン
ブランド戦略論 / 田中洋著
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
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Year | 2017.12 |
Language | Japanese |
Size | xii, 524p : 挿図 ; 22cm |
Authors | 田中, 洋(1951-) <タナカ, ヒロシ> |
Subjects | NDLSH:ブランディング |
Notes | 引用文献: p483-504 参照文献: p505-507 索引 (事項, 企業名・ブランド名等, 人名) : p508-524 参照資料: 章末 |
TOC
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Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
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3F 図書 | 図書 |
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675//Ta84 |
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9784641165106 |
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5202036620 |
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Material Type | Books |
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Other titles | title page title:Integrated brand strategy : theory, practice, & cases |
Classification | NDC9:675 |
ID | 2000136996 |
ISBN | 9784641165106 |
NCID | BB25091958 |
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