<Books>
ガク トシテノ マーケティング : マーケティングガク ノ ロンリ ト ホウホウ
学としてのマーケティング : マーケティング学の論理と方法 / 上沼克徳著
(神奈川大学経済貿易研究叢書 ; 第33号)
Publisher | 東京 : 同文舘出版 |
---|---|
Year | 2020.3 |
Language | Japanese |
Size | 12, 303p : 挿図 ; 22cm |
Authors | 上沼, 克徳(1950-) <カミヌマ, カツノリ> |
Subjects | BSH:マーケティング |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//Ka37 |
|
9784495650032 |
|
|
|
5202022054 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:3times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)