<Books>
ブランド カチ キバン ノ テンカン ト ブランド サイコウチク
ブランド価値基盤の転換とブランド再構築 / 平山弘著
(阪南大学叢書 ; 117)
Publisher | 京都 : 晃洋書房 |
---|---|
Year | 2020.3 |
Language | Japanese |
Size | xvi, 214p : 挿図 ; 22cm |
Authors | 平山, 弘(1961-) <ヒラヤマ, ヒロシ> |
Subjects | BSH:ブランディング |
Notes | 主要参考文献: p199-209 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//H69 |
|
|
9784771033276 |
|
|
|
5202017752 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:2times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)