このページのリンク

<図書>
The changing roles of advertising / Sara Rosengren, Micael Dahlén, Shintaro Okazaki (eds.)
(Research ; . Advances in advertising research ; v. 4)

出版者 Wiesbaden : Springer Gabler
出版年 c2013
本文言語 英語
大きさ xii, 407 p. : ill. ; 22 cm
著者標目 Rosengren, Sara
Dahlén, Micael
Okazaki, Shintaro
一般注記 Revised and extended versions of papers presented at the 11th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) in Stockholm, Sweden in June 2012
"European Advertising Academy" -- Cover
Includes bibliographical references
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

書庫2F 図書 図書
674//A16//4
9783658042165


5201948574

書誌詳細を非表示

データ種別 図書
分 類 DC22:659.1
DC:659.1
SG:650
書誌ID 2000133156
ISBN 9783658023645
NCID BB1779131X

 類似資料