<図書>
Marketing communications : integrating offline and online, customer engagement and digital technologies / PR Smith and Ze Zook
版 | 7th ed |
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出版者 | London : Kogan Page |
出版年 | 2020 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 647 p. : col. ill., ports. ; 26 cm |
著者標目 | *Smith, P. R. (Paul Russell), 1957- Zook, Ze |
件 名 | LCSH:Communication in marketing |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架場所 | 資料種別 | 巻 次 | 請求記号 | 状 態 | 予約 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 指定図書 | 登録番号 |
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書庫2F 図書 | 図書 |
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675//Sm5 |
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9780749498658 |
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5201947686 |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
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分 類 | LCC:HF5415.123 DC23:658.8/02 |
書誌ID | 2000133027 |
ISBN | 9781789666953 |
NCID | BB29575311 |
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