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アメリカ ノ スポーツ ゲンバ ニ マナブ マーケティング センリャク : ファン チーム ギョウセイ ガ ウミダス スポーツ ブンカ ト ビジネス
アメリカのスポーツ現場に学ぶマーケティング戦略 : ファン・チーム・行政が生み出すスポーツ文化とビジネス = The marketing strategy learned from American sports scene : sports culture and business created by fans, teams and government / 川上祐司著
Publisher | 京都 : 晃洋書房 |
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Year | 2019.4 |
Language | Japanese |
Size | vii, 236p : 挿図, 肖像 ; 21cm |
Authors | 川上, 祐司(1965-) <カワカミ, ユウジ> |
Subjects | BSH:スポーツ産業 BSH:マーケティング |
Notes | 引用・参考文献: p229-232 |
TOC
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Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
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2F 図書 | 図書 |
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780//Ka94 |
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9784771032033 |
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5201948541 |
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