<Books>
CRM2.0 : シンリ デ トラエル コキャク ロイヤリティ
CRM2.0 : 心理でとらえる顧客ロイヤリティ / 波岡寛著
(宣伝会議Business Books)
Publisher | 東京 : 宣伝会議 |
---|---|
Year | 2019.3 |
Language | Japanese |
Size | 201p : 挿図 ; 19cm |
Authors | 波岡, 寛 <ナミオカ, ユタカ> |
Subjects | BSH:顧客管理 |
Notes | 企画・編集: 宣伝会議ビジネスブックス編集部 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//N47 |
|
9784883354696 |
|
|
|
5201943147 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:1times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)