<Books>
ショウヒシャ リカイ ニ モトズク マーケティング : カンカク マーケティング ト ショウヒシャ ジョウホウ ショウカ モデル
消費者理解に基づくマーケティング : 感覚マーケティングと消費者情報消化モデル / 須永努著
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 2018.11 |
Language | Japanese |
Size | iv, 222p : 挿図 ; 22cm |
Online | 消費者理解に基づくマーケティング : 感覚マーケティングと消費者情報消化モデル / 須永努著 ; : electronic bk |
Authors | 須永, 努 <スナガ, ツトム> |
Subjects | BSH:消費者 BSH:マーケティング |
Notes | 参考文献一覧: p185-205 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//Su73 |
|
9784641165311 |
|
|
|
5201848802 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:6times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)