<Books>
コトラー、アームストロング、オンゾウ ノ マーケティング ゲンリ
コトラー、アームストロング、恩藏のマーケティング原理 / フィリップ・コトラー, ゲイリー・アームストロング, 恩藏直人著
Publisher | 東京 : 丸善出版 |
---|---|
Year | 2014.3 |
Language | Japanese |
Size | xix, 439p : 挿図 ; 22cm |
Authors | Kotler, Philip, 1931- Armstrong, Gary 恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト> |
Subjects | BSH:マーケティング NDLSH:マーケティング |
Notes | Principles of marketing, 14th ed. (2012)をベースとし、日本語版として再構成したもの 参考文献: p397-412 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F シラバスルーム | 図書 |
|
675//Ko93 |
|
|
9784621066225 |
|
禁帯出 | 5201713991 | ||
3F シラバスルーム | 図書 |
|
675//Ko93 |
|
|
9784621066225 |
|
|
5201723631 | ||
3F シラバスルーム | 図書 |
|
675//Ko93 |
|
|
9784621066225 |
|
|
5201723642 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:85times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:10times
(Lending within 3 months:0times)