<Books>
ナゼ ニホンジン ワ カンガエズ ニ モノ オ カイタイ ノカ : イチマンニン ノ ジケイレツ データ デ ワカル ニホン ノ ショウヒシャ
なぜ、日本人は考えずにモノを買いたいのか? : 1万人の時系列データでわかる日本の消費者 / 野村総合研究所 [ほか] 著
Publisher | 東京 : 東洋経済新報社 |
---|---|
Year | 2016.11 |
Language | Japanese |
Size | 195p : 挿図 ; 21cm |
Authors | 野村総合研究所 <ノムラ ソウゴウ ケンキュウジョ> 松下, 東子 <マツシタ, モトコ> 日戸, 浩之 <ニット, ヒロユキ> 林, 裕之 <ハヤシ, ヒロユキ> |
Subjects | BSH:消費者 NDLSH:消費者行動 -- 日本 All Subject Search |
Notes | その他の著者: 松下東子, 日戸浩之, 林裕之 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675.2//N95 |
|
9784492557716 |
|
|
|
5201713606 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:19times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)