<Books>
チイキ ブランディング ノ ロンリ : ショクブンカ シゲン オ カツヨウ シタ チイキ タヨウセイ ノ ソウシュツ
地域ブランディングの論理 : 食文化資源を活用した地域多様性の創出 / 小林哲著
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
---|---|
Year | 2016.12 |
Language | Japanese |
Size | x, 378p : 挿図, 肖像 ; 22cm |
Authors | 小林, 哲(1960-) <コバヤシ, テツ> |
Subjects | BSH:地域開発 BSH:ブランディング BSH:食品 NDLSH:地域開発 -- 日本 All Subject Search |
Notes | 参考文献: p359-371 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1F 企画展示(ミニ展示) | 図書 |
|
601.1//Ko12 |
|
9784641164802 |
|
|
【1F コラボ展示】 実践!ネギとコメで学ぶ経営学 | 5201713036 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:19times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:2times
(Lending within 3 months:0times)