<Books>
ワンカップ オオゼキ ワ、ナゼ、トップ オ ハシリツズケル コト ガ デキルノカ? : ニホンシュ ノ レキシ オ カエタ マーケティング センリャク
ワンカップ大関は、なぜ、トップを走り続けることができるのか? : 日本酒の歴史を変えたマーケティング戦略 / ダイヤモンド・ビジネス企画編・著
Publisher | 東京 : ダイヤモンド・ビジネス企画 |
---|---|
Publisher | 東京 : ダイヤモンド社 (発売) |
Year | 2014.10 |
Language | Japanese |
Size | 269p ; 21cm |
Authors | ダイヤモンド・ビジネス企画 <ダイヤモンド ビジネス キカク> |
Subjects | BSH:大関 BSH:マーケティング |
Notes | 参考文献: 巻末 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
355.4//D28 |
|
9784478083598 |
|
|
|
5201459879 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:11times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)