Link on this page

<Books>
ブランドロン : ムケイ ノ サベツカ オ ツクル 20 ノ キホン ゲンソク
ブランド論 : 無形の差別化をつくる20の基本原則 / デービッド・アーカー著 ; 阿久津聡訳

Publisher 東京 : ダイヤモンド社
Year 2014.9
Language Japanese
Size xviii, 326p : 挿図 ; 20cm
Authors Aaker, David A., 1938-
阿久津, 聡(1966-) <アクツ, サトシ>
Subjects BSH:ブランディング
NDLSH:ブランディング
TOC

Hide book details.

3F 図書 図書
675//A11
9784478027592


5201453452

Hide details.

Material Type Books
Other titles original title:Aaker on branding : 20 principles that drive success
Classification NDC8:675
NDC9:675
ID 2000106312
ISBN 9784478027592
NCID BB16780850

 Similar Items