<Books>
コトラー 8ツ ノ セイチョウ センリャク : テイセイチョウ ジダイ ニ カチノコル センリャクテキ マーケティング
コトラー8つの成長戦略 : 低成長時代に勝ち残る戦略的マーケティング / フィリップ・コトラー, ミルトン・コトラー著 ; 嶋口充輝, 竹村正明監訳
(SGビジネス双書)
Publisher | 津 : 碩学舎 |
---|---|
Publisher | 東京 : 中央経済社 (発売) |
Year | 2013.5 |
Language | Japanese |
Size | 5, 334p ; 20cm |
Authors | Kotler, Philip, 1931- Kotler, Milton 嶋口, 充輝(1943-) <シマグチ, ミツアキ> 竹村, 正明(1965-) <タケムラ, マサアキ> |
Subjects | BSH:マーケティング NDLSH:経営計画 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//Ko93 |
|
9784502482007 |
|
|
|
5201361440 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:5times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)