<Books>
イノベーション ノ フキュウ ニオケル セイトウカ ト フレーミング ノ ヤクワリ : ジブン エノ ゴホウビ ショウヒ ノ ジレイ カラ
イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 「自分へのご褒美」消費の事例から / 鈴木智子著
Publisher | 東京 : 白桃書房 |
---|---|
Year | 2013.3 |
Language | Japanese |
Size | ix, 184p : 挿図 ; 22cm |
Authors | 鈴木, 智子 <スズキ, サトコ> |
Subjects | BSH:マーケティング BSH:消費 NDLSH:消費者行動 -- 日本 All Subject Search NDLSH:マスコミュニケーションと社会 |
Notes | 参考文献: p167-176 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//Su96 |
|
9784561266129 |
|
|
|
5201329143 |
Hide details.
Material Type | Books |
---|---|
Other titles | title page title:The role of legitimation and framing in the diffusion of innovation : the case of 'self-reward' consumption variant access title:イノベーションの普及における正当化とフレーミングの役割 : 自分へのご褒美消費の事例から variant access title:The role of legitimation and framing in the diffusion of innovation : the case of "self-reward" consumption |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 NDC9:675.2 |
ID | 2000095716 |
ISBN | 9784561266129 |
NCID | BB12332621 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:29times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:0times
(Lending within 3 months:0times)