<Books>
ブランディング 7ツ ノ ゲンソク
ブランディング7つの原則 / 岩下充志編著
Publisher | 東京 : 日本経済新聞出版社 |
---|---|
Year | 2012.7 |
Language | Japanese |
Size | xi, 345p ; 21cm |
Authors | 岩下, 充志 <イワシタ, アツシ> |
Subjects | BSH:ブランディング NDLSH:ブランディング |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675//I96 |
|
|
9784532318208 |
|
|
|
5201254996 |
Hide subdivided bibliography.
1 | 実践編 持続的なビジネス成長の実践ノウハウ / インターブランドジャパン編著 東京 : 日本経済新聞出版社 , 2019.9 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Total Lendings:4times
(Lending within 3 months:0times)