<Books>
シャカイテキ セキニン ノ マーケティング : ジギョウ ノ セイコウ ト CSR オ リョウリツ スル
社会的責任のマーケティング : 「事業の成功」と「CSR」を両立する / フィリップ・コトラー, ナンシー・リー [著] ; 早稲田大学大学院恩藏研究室訳
Publisher | 東京 : 東洋経済新報社 |
---|---|
Year | 2007.8 |
Language | Japanese |
Size | xviii, 354p : 挿図 ; 22cm |
Authors | Kotler, Philip, 1931- Lee, Nancy 恩蔵, 直人(1959-) <オンゾウ, ナオト> 早稲田大学大学院恩藏研究室 <ワセダ ダイガク ダイガクイン オンゾウ ケンキュウシツ> |
Subjects | BSH:企業の社会的責任 |
Notes | 監訳: 恩藏直人 原注: p327-344 |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
335.15//Ko93 |
|
|
9784492555743 |
|
|
|
5201256567 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:10times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:2times
(Lending within 3 months:0times)