<Books>
センリャクテキ デザイン マネジメント : デザイン ニヨル ブランド カチ ソウゾウ ト イノベーション
戦略的デザインマネジメント : デザインによるブランド価値創造とイノベーション = Design management using design to build brand value and corporate innovation / ブリジット・ボージャ・ド・モゾタ [ほか] 著
Publisher | 東京 : 同友館 |
---|---|
Year | 2010.1 |
Language | Japanese |
Size | ix, 337p ; 21cm |
Authors | Borja de Mozota, Brigitte 河内, 奈々子 <カワウチ, ナナコ> 岩谷, 昌樹(1973-) <イワタニ, マサキ> 長沢, 伸也 <ナガサワ, シンヤ> |
Subjects | BSH:製品計画 BSH:デザイン(工業) NDLSH:製品開発 |
Notes | その他の著者: 河内奈々子, 岩谷昌樹, 長沢伸也 奥付の責任表示(誤植): ブリジット・ボーシャ・ド・モゾタ デザインマネジメントを学びたい方のための参考文献リスト: p335-337 参考文献あり |
TOC
Hide book details.
Location | Media type | Volume | Call No. | Status | Reserve | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Designated Book | Barcode No. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3F 図書 | 図書 |
|
675.3//B65 |
|
|
9784496045455 |
|
|
|
5201256351 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:18times
※After Sep 4, 2017
Total Lendings:1times
(Lending within 3 months:0times)